X
تبلیغات
رایتل

بقا در کسب و کار اینترنتی

پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 13:29


در هر کسب و کاری وفاداری مشتریان و داشتن مشتریانی وفادار، ضامن موفقیت و بقااست. البته داشتن مشتریان وفادار برای کالا و خدمات هر کسب و کاری، یک کار ساده نیست./وفاداری مشتریان ضامن بقای کسب و کار اینترنتی/

ولی برای کسب و کارهای اینترنتی ساده تر است. مشتری که از کسب و کار شما خدمت یا محصولی تهیه می کند اول از همه توقع کیفیت دارد. بعد از کیفیت نیاز به یک خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوب دارد. در این مورد احترام به کرامت و شخصیت مشتری نکته ای است که هرگز نباید فراموش شود.

برای مشتری وفادار برای کسب و کار اینترنتی خود بدست بیاورید، چند متد به شما پیشنهاد می گردد. اول از همه سعی کنید محصولات و خدماتی متناسب با رفع نیازهای مشتریان خود در کسب و کار اینترنتی خاص تان ارائه دهید.

در مورد کسب و کار اینترنتی، بازاریابی محتوایی را هرگز دستکم نگیرید. نوشتن مطالب و مقالات آموزشی کاربردی، کاربران را به سوی کسب و کار آنلاین شما می کشاند.

با کاربرانتان ارتباط تنگاتنگ داشته و آنها را از زمان انتشار مقالات و محصولات جدید در سایتتان آگاه فرمایید. پشتیبانی خوب و پاسخگویی مناسب به نظرات کاربران سایتتان ، باعث میشود آنها اعتماد بیشتری به شما داشته باشند و وفاداری در آنها تقویت می گردد.

ارائه کد تخفیف ویژه فروش محصولات به کاربران سایت، می تواند درصد وابستگی آنها به سایت شما را بالاتر نیز ببرد.

مفهوم برند سازی بشدت اینجا نمود پیدا می کند. برند سازی یعنی اینکه اینقدر ارزش یک برند در ذهن مشتری بالا رود که حاضر است هزینه بیشتری بپردازد ولی از برند مورد علاقه و اعتماد خود خرید کند.

وفاداری مشتریان ضامن بقای کسب و کار اینترنتی / شرکت تبلیغاتی ادریس

اولین ویژگی مشتری وفادار کسب و کار این است که آنها هرگز حتی به آفرهای ارزان و ویژه ی برندهای دیگر هم توجه نمی کنند و همواره از برند مورد نظر خود خرید می کنند.

مشتری وفادار یک ویژگی دیگر خواهد داشت که برای هر کسب و کاری به ویژه کسب و کارهای اینترنتی، بسیار سودمند خواهد بود. مشتریان وفادار معمولا به هر کسی که می رسند، آن فرد را به خرید از برند مورد علاقه شان تشویق می کنند. یعنی آنها بازاریاب غیر رسمی برند مورد علاقه خود خواهند بود.

از اینرو برخی تحقیقات نشان می دهد در برخی کسب و کارهای آنلاین، افزایش ۵ درصدی وفاداری مشتریان، ۹۵ درصد افزایش سود آوری برند را در پی دارد. از این رو باید رقابت پذیری بالایی برای کسب و کار اینترنتی خود تعریف نمایید.

سعی کنید روشهای ارائه خدماتتان را همواره با رقبا مقایسه کنید و در صورت بهتر بودن شرایط رقبا، در نوع کار خود تغییر ایجاد فرمایید تا رقابت به سود شما تغییر پیدا کند. نیز از روشهای بازاریابی کالا و خدمات تمامی کسب و کارهای موفق ایده بگیرید و همواره با روشهای جدید، خود را به روز نمایید.

 

با تشکر / شرکت برندسازی ادریس

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.